DARBUOTOJŲ PATIRČIŲ VALDYMAS

Rasti rinkoje ir sudominti geriausius kandidatus – tik dalis sėkmės formuojant efektyvias komandas. Įvedimo (ONBOARDING) patirtys darbuotojui tokios svarbios, kad didele dalimi nulemia tolimesnį jo produktyvumą, bendradarbiavimą ir išlaikymą. Svarbu akcentuoti, kad darbuotojų patirčių valdymas – nuolatinis procesas, apimantis darbuotojų įsitraukimą viso jo buvimo organizacijoje metu.

Mūsų klientai susiduria su šiais darbuotojų patirčių valdymo klausimais:

  • Kodėl mes neišlaikome geriausių darbuotojų?
  • Kaip darbuotojų pasitenkinimą keisti įsitraukimu?
  • Kur investuoti: į biuro pagerinimą ar didesnius atlyginimus siekiant išlaikyti ir motyvuoti darbuotojus?
  • Ar sukursime skaitmenines vartotojų patirtis neturėdami skaitmeninių darbuotojų patirčių?
  • Ar darbuotojų serviso dizainas mums reikalingas?
  • Kaip išnaikinti popierizmą administruojant?

People LAB patyrę konsultantai sukurs ir įdiegs Jūsų organizacijai tinkančią įvedimo programą, bet prieš pradedant darbą reikės atsakyti į svarbius klausimus:

Darbuotojų patirčių valdymas

People LAB teikia šias darbuotojų patirčių valdymo konsultacijas:

  • Žmonių procesų sukūrimas (atranka, įvedimas į organizaciją, pareigų keitimas, atsisveikinimas su organizacija ir kt.) pagal darbuotojų patirtis;
  • Darbuotojų patirties taškų analizė ir tobulinimas;
  • Darbo aplinkos ir įrankių, kaip darbuotojų patirties vertinimas;
  • Technologijų, kaip darbuotojo patirčių dalies, naudojimas žmonių valdyme.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

3 + 14 =