DARBUOTOJŲ PATIRČIŲ VALDYMAS

Rasti ir sudominti geriausius kandidatus rinkoje – tik dalis sėkmės formuojant efektyvias komandas. Įvedimo (ONBOARDING) patirtys darbuotojui tokios svarbios, kad didele dalimi nulemia tolimesnį jo produktyvumą, bendradarbiavimą ir išlaikymą. Svarbu pabrėžti, kad darbuotojų patirčių valdymas – nuolatinis procesas, apimantis darbuotojų įsitraukimą viso jo buvimo organizacijoje metu.

Mūsų klientai susiduria su šiais darbuotojų patirčių valdymo klausimais:

  • Kodėl neišlaikome geriausių darbuotojų?
  • Kaip darbuotojų pasitenkinimą keisti įsitraukimu?
  • Kur investuoti: į biuro pagerinimą ar didesnius atlyginimus, siekiant išlaikyti ir motyvuoti darbuotojus?
  • Ar sukursime skaitmenines vartotojų patirtis neturėdami skaitmeninių darbuotojų patirčių?
  • Ar darbuotojų serviso dizainas mums reikalingas?
  • Kaip išnaikinti popierizmą administruojant?

People LAB konsultantai sukurs ir įdiegs Jūsų organizacijai tinkančią įvedimo programą, bet prieš pradedant darbą reikės atsakyti į svarbius klausimus: 

    Darbuotojų patirčių valdymas

    People LAB teikia šias darbuotojų patirčių valdymo konsultacijas:

    • Žmonių procesų (atranka, įvedimas į organizaciją, pareigų keitimas, atsisveikinimas su organizacija ir kt.) sukūrimas pagal darbuotojų patirtis;
    • Darbuotojų patirties taškų analizė ir tobulinimas;
    • Darbo aplinkos ir įrankių, kaip darbuotojų patirčių dalies, vertinimas;
    • Technologijų, kaip darbuotojo patirčių dalies, naudojimas žmonių valdyme.

    Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

    6 + 12 =