DARBUOTOJŲ PATIRČIŲ VALDYMAS
Rasti ir sudominti geriausius kandidatus rinkoje – tik dalis sėkmės formuojant efektyvias komandas. Įvedimo (ONBOARDING) patirtys darbuotojui tokios svarbios, kad didele dalimi nulemia tolimesnį jo produktyvumą, bendradarbiavimą ir išlaikymą. Svarbu pabrėžti, kad darbuotojų patirčių valdymas – nuolatinis procesas, apimantis darbuotojų įsitraukimą viso jo buvimo organizacijoje metu.
Mūsų klientai susiduria su šiais darbuotojų patirčių valdymo klausimais:
- Kodėl neišlaikome geriausių darbuotojų?
- Kaip darbuotojų pasitenkinimą keisti įsitraukimu?
- Kur investuoti: į biuro pagerinimą ar didesnius atlyginimus, siekiant išlaikyti ir motyvuoti darbuotojus?
- Ar sukursime skaitmenines vartotojų patirtis neturėdami skaitmeninių darbuotojų patirčių?
- Ar darbuotojų serviso dizainas mums reikalingas?
- Kaip išnaikinti popierizmą administruojant?
People LAB konsultantai sukurs ir įdiegs Jūsų organizacijai tinkančią įvedimo programą, bet prieš pradedant darbą reikės atsakyti į svarbius klausimus:
People LAB teikia šias darbuotojų patirčių valdymo konsultacijas:
- Žmonių procesų (atranka, įvedimas į organizaciją, pareigų keitimas, atsisveikinimas su organizacija ir kt.) sukūrimas pagal darbuotojų patirtis;
- Darbuotojų patirties taškų analizė ir tobulinimas;
- Darbo aplinkos ir įrankių, kaip darbuotojų patirčių dalies, vertinimas;
- Technologijų, kaip darbuotojo patirčių dalies, naudojimas žmonių valdyme.